FAQ

Vanliga frågor och svar!

Fungerar appén hela tiden?

Ja, den fungerar dygnet runt, året runt! (Om Du är utanför mobiltäckning fungerar allt förutom de månadsvideos och supportfunktioner som finns i appen då det annars blivit för stor app med alla +30 videofilmer som ingår)

Kan jag använda appén och systemen utomlands?

Ja, appen fungerar överallt där Du har telefonen med Dig och batteriet är laddat! Onlineportalerna behöver en internetanslutning då de innehåller stora volymer information.

Finns app'en på flera språk?

Nej, den finns enbart på svenska, men engelska är under utveckling och fler ytterligare språk planeras!

Kan vi använda Tryggare Företag trots att vi inte är ett företag?

Ja absolut, vi använder begreppet Tryggare Företag för att det finns många företag i Sverige, men det fungerar lika bra för myndigheter, organisationer eller andra arbetsplatser.

Kan jag använda min telefon till alla funktioner?

Ja, alla system och funktioner är sk responsiva och Du kan därför använda Din telefon, tablet, iPad etc oavsett om den använder iOS, Android, HTML5.